sobota, 10 grudnia 2011

Zaczynamy.

                  Od dawien dawna zawsze chciałem prowadzić własnego bloga. Nie dla publiczności czy też dla jakiegoś większego grona odbiorców. Po prostu dla siebie bo czasem lubię coś gdzieś 'nabazgrać' a internet gwarantuje mi, że tego nie zgubię :)
                 Pamiętam kiedyś - kupę lat temu, założyłem bloga na Onecie. Miałem wtedy może 14 lat, może trochę więcej, nawet nie pamiętam jego adresu. Po jakimś czasie przeniosłem się na serwis photoblog.pl w którym działałem ładnych parę lat, a nawet można powiedzieć, że z sukcesami. Wyróżniane zdjęcia, posty, masa wyświetleń sięgająca dziennie nawet 2tys. Ale ciągle zmiany i niekończąca się liczba nowych 'sztucznych' profili przyczyniła się do naturalnego wymarcia mojego photobloga.
                 Serwis Blogger.com przyciągnął mnie swoją 'międzynarodowością' i jakąś taką większą rangą.
A o jakiej tematyce będzie ten? - Głównie o pocztówkach, kartkach, widokówkach, których dzięki serwisowi Postcrossing.com dostaję coraz więcej z coraz to ciekawszych miejsc. Chciałbym się Wam nimi nie tyle co podzielić i pokazać, ale też postarać się napisać kilka zdań o każdej z nich. Czasem wrzucę też jakieś swoje wydarzenia czy przemyślenia poza główną tematyką bloga jaką będą pocztówki.

Pisząc tą notkę zastanawiam się ile przetrwa ten blog i sam sobie chciałbym życzyć powodzenia.
Tak więc Zaczynamy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz