piątek, 31 sierpnia 2012

Night view of Hangzhou and The Great Canal, China



Hangzhou. To duże miasto we wschodnich Chinach, stolica prowincji Zhejiang, zamieszkiwane przez niemal 2mln mieszkańców (8mln w aglomeracji). Pocztówka przedstawia nocny widok na centrum Hangzhou wraz z Wielkim Kanałem Chińskim łączącym Pekin z Hangzhou, który to pełni ważną rolę w transporcie. Jest nadłuższym sztucznym kanałem transportowym na świecie. Najstarsze odcinki kanału datowane są na V w. p.n.e. Długość kanału wynosi 1776km.

Hangzhou, is the capital and largest city of Zhejiang Province in Eastern China. In Hangzhou lives almost 2 million people (8 million in the agglomeration). Postcard shows night view of downtown Hangzhou and the Grand Canal from Beijing to Hangzhou which has very important role in the transport. Is the longest canal in the world. The oldest parts of the canal date back to the 5th century BC. The total length of the Grand Canal is 1,776 km (1,104 mi)

4 komentarze:

  1. Night view imponujące, ale ten znaczek potrójny... rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest ta kartka!
    Ja z Chin jeszcze nie dostałam takiej co by mnie specjalnie zachwyciła :/ Będę czekać! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny widok, a znaczek wgniata w ziemię!

    OdpowiedzUsuń